KadersizMelek Bilirsin ki yoğun bakım hastaları içinde doktorlar hep en kotu ihtimali söylerler ki hasta yakınları her şeye hazırlıklı olsn. Snra nasipse sapasağlam çıkar çoğu hasta. Sende öyle düşün olur mu. Gerekirse alınsın rahmin, nolcak yeter ki bu meleğine sağ salim kavuş inşallah. Benim bu durumunda çok riskleri vardı. Erken doğum , kanamalı ve normal sezeryana göre daha zor bi sezeryan, erken doğum , kanama anında anne veya bebek kaybı vs vs. Ama hiçbiri olmadı bak geçti düzeldi. Duzelmese de nasibimde varsa o ameliyatı sağ salim atlatacktm. Sende öyle 🙏🙏🤍🤍