Elsu26 AselMavi bebek zaten rahimde değil mi 🤔 ilk gebeliğim o yüzden ne demek istediğini anlamadım merak ettim
AselMavi Elsu26 normalde üst tarafta hareket ediyo ama çok assagida hareketlilik ve acayip bı sertlik var aynı zaman da ağrı 😒
Nergis0 AselMavi endişelenecek bir durum olduğunu sanmıyorum içinizi ferah tutun ileri haftalarda çoğunlukla daha yukarıda hissediliyor hareketler 😊
Deletedmom23234 AselMavi Çok normal 🤭 ben 30′a kadar hep kasıkta hissediyordum. 38 haftalığız hala ayakları kasığımda uzulme yani çok normal bı durum❤️
Betl AselMavi benimde yüzde 90 kasik bölgemde hissediyorum hareketlerini çok nadir göbek hizamda ayaklarıyla aşağı vuruyor olabilir
Bostncemel AselMavi bebeğin kafası yukarda ayakları aşagıdadadır hareketlerini aşagıda hissedersiniz benimde öyle pozisyonuna göre hissettiğin yer değişir
aylkkdn AselMavi anladım sanki normal gibi sürekli yer değiştirir bebek benim de öyle oluyor sol tarafımda toplanıyor vs. ben de 27 haftalık hamileyim ama siz bir gariplik hissediyorsanız bir görünün içiniz rahat etsin
Sevgikaya1525 AselMavi çok norml cnm bebeğin aşağıda olblr bnm öyleydi şuan hıçkırıyor vajinmda hissediyorum 30 lu haftalarda yukarda harket ediyor cnm korkma.
muges44 AselMavi Endişelenme tatlışım, ben anladım seni 28.haftamdayım bende arada kasıklarımda hissediyorum kasık kemiklerimin orada hemde garip bir his oluuyor ama normal korkma