Bugün 38+0 oldum başindan beri takipli olduğum hastane başkasehir çam ve sakuraya gün alırım diye düşündüğüm hastaneye gittim haftaya bugün 39 haftalık olduğumdan sezeryan olmam gerekiyordu.Doktor artık gün vermiyoruz sancin,suyun,kanaman olursa ameliyata alırız haftaya 2 kere yeşil alanaa gel belki ntsden sancin cikar ancak öyle alabiliriz dedi. Şok oldum ben normal doğum yapmayacağim ki zorunlu sezeryanim neden sancı bekliyoruz dedim artık böyle dediler 40. Haftaya da gelsem sancim olmasa almayacaklarmış 2. Çocugum, iki hafta erken alnması gereken yerde sancimi bekleyecekmişim sinirlerim alt üst resmen😣