Scb yok canım sanmıyorum ben 3 kere boş gebelik geçirdim kızımda ise 5+4 te gözükmüştü bugün tam 6 haftaydım sadece yine kese vardı içinde oluşan yolk sac bile oluşmamıştı doktorda erken daha belli olmZ dedi ama sanmıyorum şuan tek düşündüğüm düşük olmuyor bi türlü nasıl kürtaj olucam bilmiyorum çok can acıtıyor