Tatlibela 3 kutu verdiler önce haftada bir sonra 15 günde bir sonra da ayda bir vuruncan dedi geçen yine tahlil yapıldı sağlık ocağında normal değere gelmiş bırakayım mı dedim hayır devam et dedi artık canım çok yanıyo yaptırmak da istemiym kadın doğum doktoruma sorcam tekrar 😭