Kızlar 13+4 haftalık hamileyim. Başından beri sarı akıntım var ama idrar yolum temiz çıkıyor. Başka bir soruy sormk istiyorum günlük ped kullanıyorum akıntım olduğu için ama bazen çok ıslandığını farkediyorum. Acaba diyorum terliyormuyum çünkü havalarda çok sıcak malum. Böyle birşey yaşayan varmı ?