Happybaby007 Sezeryan olamama 1 hafta var ve bende burun akıntısı hapşırma var ne yapacam bilmiyorum nasıl geçer ????
Sefeq678 Happybaby007 Selam bende qrip oldum hapsiriq cok oldu ve kanamam oldu😪iyne yaptik durdu az öncə yine oldu yarin doktora gidicem cok korkuyorum. Üçəm hamilelik 6 hafta 5 gunluk
Happybaby007 Sefeq678 aman senin daha çöm dikkat etmen lazım daha yeni tutunma aşamasında.geciktirme git doktora