Celiklibusee Yaşayan var mı, doktorum ilaç verdi bi on gün daha kalması için. Ayrıca su gibi akıntım oluyor.
Sekerkupu Celiklibusee 34. Haftamda kasılma ve sancı çıktı doktorum adalat başlattı 10gun kullan sonra kontrole gel dedi. 10gun sonra gittiğimde hala kasılma ve sancı vardı riske atmayalım 10gun daha kullan dedi 🤦 sancılarım bu sürede azaldı ama karnımda hala toplanma ve kasılma mevcut🤷🏻♀️ 36+3teyim şuan 37de kontrolum var bakalım doktor ne diyecek🤗
Celiklibusee Sekerkupu hayırlısı olsun inşallah hakkınızdaa🥰su süreci saglıkla bi atlatsak 😂 insan buluttan nem kapar hale geliyor. Çok endişelendim bana da nidicard diye bir ilaç verdi dünden beri kullanmaya başladım
Sekerkupu Celiklibusee İnşallah canım 🤗 kesinlikle katılıyorum buluttan nem kapıyorum. Az kaldı doğuma şu 2-3 haftayı sağlıcakla atlatsak yetecek 😅😂