merakliblog Arkadaşlar 18+4 ikizlere hamileyim. 164 cm /62 kgyum. Hamileliğin başından bu yana kilom değişmedi, ne aldım ne verdim. Ama karnımı görseniz rahat 7 aylık dersiniz bu normal mi ya?!
Zynpzmr_2 merakliblog Bende 22 haftalık ikizlere hamileyim yarım dünya gibi hissediyorum kendimi doğuma kadar ne olcam Allah bilir 🙄🤷
Haticecakirr merakliblog bilmiyorum ama başlık hoşuma gittiği için girdim postunuza 🤣hemde üstte kalsın
2babies merakliblog bende 12. Haftadayım 5 aylık gibiyim ama gaz sorunum oluyor sabah kücük öğlen başlıyor şişmeye sizdede aynı sorun olabilir mi? ancak doğru ikiz olunca hızlı büyüypr benim bianda göbeğim sivrildi :)
merakliblog 2babies benim 15e kadar hiçbir şey yoktu tabi sabah , akşama şişiyordu. Şuan sabah akşam kocuman ama ciddi gaz problemim de var maalesef🥺
Selenimom merakliblog kuzu ben 30 haftalıkken şu anki gibiydim KIZIMA gebeyken resmen kocaman gobegim
merakliblog Selenimom ya değil mi bugün 7 aylık hemşire arkadaşla aynı boyuttaydı göbeğim biz 35e yuvarlanırız sanırım😂😂😂
Elfcm merakliblog bende 28 haftalığım top gibi hissediyorum kendimi bazen her an patlayacak gibi. Her an dogurcak gibi karnim burnumda geziyorum 😂 ammaaa 18 kilo aldim 😂😂😂
Elfcm merakliblog Daha ne istiyorsun tatlim zaten ağırlaşıyorsun ikiz gebelikte birde kilo faktörü eklenince daha da zorlanirsin masAllah bebekler sağlıklı olsunda sen almayi ver her kadin ayni degil bende almiyorum diye sevinirken tartiya çıktığımda inanmayip eczane eczane gezmistim 😂😂
merakliblog Elfcm mesele o değil canım valla okeyim ona. Kimisi fazla karın şişmesi iyi değil falan dedi korktum o yüzden sordum normal mi diye😂
slnacar merakliblog ya harika bence bende ikiz gebeyim 11 haftalığız ama göbeğim çıkmadı diye panik atak geçiriyorum kesin bişey oldu büyümüyor bunlar diye hahah 😂