elif_2021 Kızlar tam bir ay önce spinal anestezi ile zorunlu sezeryan oldum ama hala karnımın içinde ağrılar var bazen çok şiddetli oluyo bu ağrılar çok ağır bı iş yaotigim da yok yaşayan varmı doktora gitmeme gerek varmı
Kubra3525 elif_2021 soguk aldıgım zaman benimde oluyor canım sonra havlu falan ısıtıp koyuyorum biraz rahatlatıyor
Kubra3525 elif_2021 rica ederim canım benim 2 ay oluyor ilk 1 ay daha yogundu şimdide terleyip üşüdügüm zaman maffediyor beni çok iyi korumak lazım artık