_elif- umarim ilaclarla daha da iyiye gider sizin de ne güzel artmaya başlamış, bende dün öğrendim rahim kisaligimin olduğunu 21 haftadayim bir ölçümde 27mm bir ölçümde 21mm cikti serklaj daha riskli olur dedi doktorum igne ve fitil ile devam edecegiz sürekli yatacağım, ben de dünden beri çok agladim riskleri öğrenince inş saglikla gelir bebeklerimiz..