Merhaba kızlar
Bugün itibariyle tam 10 haftalık hamileyim
çok zor geçiyorum sürekli bulantı ve kusma yediğim hiçbirşey midem de kalmıyor
prilam isimli bir ilaç vermişti doktorum fakat onu kullandığımda da aşırı uyku ve halsizlik yine aşırı mide bulantısı devam ediyor ilacı kullanırken de kusma yaşıyordum
şimdi ilacı bıraktım ve haliyle kusmalar günde 6 kez falan olmaya başladı kaldı ki birşey yiyemiyorum gerçekten yediğim de midem de durmuyor
bebek nasıl besleniyor benden ben daha kendim beslenemezken 🥺
ben gibi hamilelik süreci geçiren var mı aramızda çözüm önerilecek bir şey
Tecrübeleriniz varsa yardımcı olur musunuz 🥺