Merhaba hanımlar 36+4 haftalık hamileyim dün gece sabaha kadar sancı çektim bu gün nstye girdim ve düzenli sancım çıktı doktor çatı muayenesi yaptı 3 sm açılma var sen doğuruyosun dedi fakat ben gece çektiğim sancı gibi sancı çekmiyorum şu an doktor muayene ettikten sonra kanamam oldu nişanında gelmiş dedi. yarın gel açılman devam ediyorsa yatış vericem dedi hatta belki yarınada kalmaz gece sancın oldumu çık gel dedi 4 tane ciğer geliştirici iğne yazdı 2 sini hemen yaptırdım 2 sini sabah 9 da yaptır dedi bebeğin kilosu 3.100 gram boyu 49 sm her şey normal fakat her ihtimali göz önünde bulundurub biz yinede iğnemizi yaptıralım dedi açılmamın irellemesi için ne yapmamı önerirsiniz?doktor çatın müsait rahat bir şekilde doğum yaparsın dedi.Lütfen dualarınızı eksik etmeyin bende sizlere dua edicem Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin.Heyecanlıyım bir yandan korkuyorum