Hlyafsr22 Kızlar bugün doktora gittim hafif sancı ve akıntı şikayetiyle Nst de sancı çıktı doktor çatı muayenesi yaptı doğum başlangıcı dedi 1 cm açılma var dedi şimdi ne yapmalıyım ne kadar sürer Doğumun başlaması sizce hala çok hafif sancım var bi daha aynı şikayet olursa gel dedi ama haftaya salı gününe randevu verdi o kadar geç mi olur ki Bu arada 37 haftalık hamileyim
Tugba54 Hlyafsr22 arkadaşımın 4 santim açılması vardı 5. Ayında şuan 40+ larda ve hala doğumu olmadı az az sancısı var ama hala doguramadi :) için rahat olsun daha sabreder bebegin