Mamacitaa5 Bugün çatı muayenemi oldum ilk elle bakıldı sonra bi aletle bakıldı korkmama rağmen o kadar da acılı bir işlem değildi,kii benim elime toplu iğne batsa canım yanar. Demem o ki korkmayın 🤭😬 tabi muayeneden sonra ne olur gelir mi bebiş bilmiyorum 🙄