Yasemincicek seni cok iyi anlıyorum 28.haftamda idrarimla karışık su gelmişti hemen devlet hastanesine gittim nst ye bağladı sancı cikti ama benim hiç ağrım yoktu.ultrasonla bakti bebek iri kanala girmiş sezeryene alıyoruz seni yatış yapalim hemen dediler.ben sok oldum daha 28 haftalik yaşayamaz ki dedin 24 23 haftalij dogum yapıp yaşayan bebekler var.kotuyu düşünme hemen demisti doktor.ama ben kabul etmedim sezeryeni hemen kendi doktoruma yazdim kendi hastaneme yönlendirdi beni.tekrar nst ye girdim sancı çıkmadı sok oldum turnosol kağıdı ile test yaptı amniyon sivisida değilmis idrarmis.beni eve yolladılar.devlet hastanesinde kalsam sezeryen olacaktım ve çocuk kuveze girecekti.dusun saçmalıklarını.. ama o an o w hastane arası neler çektim bi ben bilirim kaybetme korkusu..yaşamaz küçük düşünceleri neler neler.rabbime sığındım cok sukur simdi 30.haftayi gördüm.annelik iste yazmissin ya gerçekte annelik..o yuzden sende sıkma canını Allaha sığın inşallah bebeğin haftasını tamamlayıp doğacak.hep iyi düşün düşün ki iyi şeyler olsun.uzulme bebeginde etkilenir.hem doğsa bile Rabbım gücünü verir.burada kac haftalık ti hatırlamıyorum ama 28 miydi neydi yalan olmasın şimdi doğum yapan bir arkadaş vardı bebegi 400 gramlarda bisey doğmuştu.kuvezde bebegi kilosunu da alıyormuş yavastan topluyormus bebek.iyiye gidiyormuş.en son gördüğümde postunu.o yuzden sen gönlünü ferah tut arkadaşım.Rabbım dert veriyorsa dermanda verir