Aysn34 39+6 olduk ve henüz nişan sancı su hiç biri gelmedi ve Pazartesi suni sancı işe başlatılacak dualarınıza talibim 💙 böyle olup normal doğum yapan var mı?
Aysn34 987123 ilk benim biraz tedirginim suni sancıdan sonra sezaryen olmak var ucunda bırazda o korkutuyor hiç açilmam yok inşallah açılma olurda sezeryan a kalmam