AngeL- 8+2 haftalık hamileyken doktor 9+1 görünüyor dedi. Adet öncesi hamile kalmışım üstüne adet olmuşum. Üstünü görme yani. Leke gelmesi yerleşme kanamasıdır. Adet gibi sürmez leke yada kan şeklinde 1-2 seferlik olur. Eylül kontrolünde doğumum öne mi çekilecek böyle mi kalacak belli olacak.