ErsinazYlmaz
Merhaba kizlar 17 haftama giriyoruz oluşumla inşallah dun orendik cinsiyetini 🦋 plasenta plasenta aşadaydi bir suredir yaklasik 20 gundur hastanede kaldim evde dinleniyorum rahim de aşadaymiş onun yukari kalkmasini bekliycez ozamana kdr yaticam kac ay bilmiyorum bebeğimin gelişimi çok şukur iyi 15 santim mis 150 gram olmus cok iyi dedi doktor cok sukur benim gibi olanlar varmi Allahim kimseyi evladiyla sinamasin bol bol dua ediyorum yattiğim yerden Bize yavrumu vererek sevindiren Allahim inşallah sağ sağlim kucağimiza Almayida nasip eder bayağ zor hamilelik geciriyorum Allahim kimseyi evladiyla sinamasin Amin 😰🙏🏻🤰🏻👼🏻
Ozge_sevuktekin
Amin canım sağlıkla gelsinler benimde plasentam aşağıda 25. Haftada yukarı çıkabilir demişti doktorum bende 10 gün istirat etmiştim kasılmam vardı çalışan anneyim çok yorulmuştum o hafta bebeğin plasentası aşağıda rahimi uyarıyor bol dinlenme ve magnezyum sabah öğle akşam dozlarında aldım umarım seninde geçer bol bol su tüket ve dinlen ve moralini yüksek tut dua et sağlıkla gelecekler inşallah 🤲🏻