Burcaak Merhabalar 2 gün önce 2 li tarama testine gittik 11+4 haftadayız ama kelimenin tam anlamıyla dünyalar başımıza yıkıdı. 3 dakikalık bi ultrasondan sonra ense kendini gösterdi 5.6 olarak ölçtü ama sıvı birikimine de benziyor bilemiyorum diyip perinatoloğa yönlendirildim izmirde yaşıyorum araştırdığım en iyi dr cenk gezer di doktorum da önerdi kendisini gittik bi umut ama sonuç yine aynı başka hiç bir anomali bulgusuna rastlamadı burun kemiği gördü yüzde ödem var gibi konuştu ve cvs testi önerdi Cumartesi günü randevumuz var çok stresliyim sakinleşmeye çalışıyorum ama nafile başına böyle bi durum gelen var mı lütfen paylaşsın her tecrübeye o kadar ihtiyacım var ki
BBYaman Burcaak bukadar neden stresse sokuyosunuz kendinizi sonucta allah veriyor oylede boylede bakcaksınız cocuga tabi aldırtmicaksanız. O testler yanıladabiliyor. Arkadasıma da dediler kız dogum yaptı ve hıcbıseyı yok cocugunun
piinaarr Burcaak fetal dna testini sorun doktorunuza kesin bir problem yok ya da var diyor test sonucu
piinaarr Burcaak birde bizzat yaşadık kendi yeğenim ikili testi 12+3 te yaptırdı ablam bozuk çıktı ense de su birikintisi var ödem dediler alalım direk doğsada yapamaz dediler ne doktorlara gittik kardeşimin hamileliğimi zehir zemberek geçti ölecek doğunca diye asla aldırmayı düşünmedi 4lü taramada bozuk çıktı yok dedi artık test falan yaptırmıyorum ben rabbime bıraktım ölürse de taktiri ilahi doğduğu an acı acı gözlerime bakıp yaşıyor mu dediği anı asla unutamam yeğenim elhamdulillah 8 yaşına girdi okul birincisi hiç bir problemi de yok sizde rabbime bırakın boşuna üzülmeyin o neylerse güzel eyler hayır ve şer allahtan Allahım el Muhdi ismini okuyun sürekli kalbiniz ferahlar rabbim selamete çıkarsın bu arada bende gebeyim izmirde yaşıyorum doktorum irfan özer abi gibi bi doktor birde ona danışın derim bilgisi gayet yerinde tek doktorla kalmayın yani bana 11. Hafta erken Pınar ense kalınlığı tam ölçülmüyor 12+3 te gel demişti Rabbim selamete çıkarsın sağ sağlim kavuşalım yavrularımıza inşallah
Burcaak Gizmom haftam 14 olmadan olması gereken test buymuş sanırım bana en uygun olan ondan hiç bahsetmedi
Gizmom Burcaak yoo 11den itibaren yaptırabilirsiniz o testi, gidince sorun isterseniz daha emin olursunuz %99 sonuç veriyor çünkü
badembid Burcaak hayır 9. Haftadan beri yaptırabiliyorsunuz ben şiddetle tavsiye ederim. Maddi durumunuz iyiyse sonuç yüzde 99 veriyor çünkü
Burcaak BBYaman Bu testlerin sonucu sadece downa varmıyor. her türlü anomali olma ihtimali yüksek ve tabi ki de her ihtimali düşünmeli tedbirimizi almalıyız anne baba olarak dünyaya acı çekmek için hayatını hastane odalarında geçirecek bir bebek dünyaya getirme ihtimaliniz var deseler bu ona haksızlık olmaz mıydı? Yada bencillik
BBYaman Burcaak sonucunda aldırmicaksınız? Aldırcaksanız tabi olay farklımolur ama Allahtan gelen bişey bu. Her testte 100/100 dogruluk vermiyor dediğim gibi etrafımda birauru kişi var bu sekılde dıyıp gayet hıcbıseyı olmadan dogum yapanlar
Burcaak piinaarr Maşallah çok sevindim sağlıkla kucağınıza alırsınız siz de inşallah 🙏🏻 Yani keşke dr un yanında olup söylediklerini duysaydınız tam motivasyon taramaya gitmişken dünyam yıkıldı sağlık oranına bile %15 rakamı verdi eğer sonuç olumsuz çıkarsa ha testten sonra ense kalınlığı değilde sıvı birikimi gibi bi sonuçla karşılaşırsak da sürekli kontrolde olucakmış vs vs fetal dna gibi bir işlem benim yaptırıcağım da hatta onun bi üstü çocuğun kordonundan kan alınarak yapılıyormuş sayısını unuttuğum bir çok anomali bulgusunun net cevabı çıkıyormuş inşallah biz de temiz sonuçlar alırız
Burcaak Erez bu gün tam 12 olduk cvs yapılıcak saat 10 da inşallah gittiğimde en azından gerilemiş bi şekilde görürürz
Jerrycik Bana da ense kalınlığı var demişti doktor. Fetal dna testi yaptırdım doktorun yönlendirmesiyle. Çok şükür sonuçlar iyi çıktı. Kendinizi strese sokmayın, çoğu kişiye bu şekilde söyleniyor. İnşallah sonuçlarınız iyi gelir.
piinaarr Burcaak benim gayet güzel 4 lü taramaya gerek yok direk 20. Haftada ayrıntılı ultrasona girelim dedi çok şükür
Burcaak badembid evet çoğu kişi onu da önerdi bu gün cvs yapıldı inşallah olumlu şeyler duyalım bi sonraki adımımız fetal dna olucak sanırım
Edadmrts Burcaak Kesinlikle fetal dna testi yaptırın bana da aynı şeyler söylendi hasta doğar doğsa yaşamaz karnında ölür vs hamileliğimin ilk zamanları kabus gibi geçti başka doktor duldum nifty testi önerdi yaptırdık çok şükür bir sorun çıkmadı hatta cinsiyeti de öyle öğrendik Allah büyük sizde de bir sorun çıkmasın inşallah dualarımdasınız
Burcaak Edadmrts bende çok acımasızca şeylrr duydum %15 ihtimal verdiler inşallah cvs den güzel şeyler duyarız da fetal dnayı da bi sonraki adımda yaptırmak istiyorum
Burcaak Bu gün cvs için parça alındı 4.8 e gerilediğini gördü doktor tabi ki yine çok yüksek bi ense kalınlığı ama bizim için bu bi mucize tekrardan kalbimizde kelebekler uçuyor buna da şükür 🙏🏻 İnşallah gerileyerek kaybolur
aslihan41 Burcaak cvs nedir tam olarak bilgi verebilir misiniz inşAllah bir aksili olmadan atlatırsınız bu süreci ve yaşayan tüm annelerde tabii