Ask_hosmus bende özelde doğum yaptım canım ikinci dikime hiçbir ücret ödemedim, doktoruma rutin kontrole gitmiştim 10. Günümde o zaman görüp tekrar dikmem gerekiyor sen doğumhaneye çık geliyorum demişti. Doğumhaneye gittim beni ebe giydirdi doktorumu bekledim hiçbir sorun olmadı zaten uyuşturduğu için aşırı bir acı olmuyor tabi iki kez dikildiği için iyileşme biraz gecikiyor yani bende öyle oldu 😌