Hanımlar 26+3 günlüguz dün dr.konrtolum vardı herşey yolunda gidiyor elhamdülillah ama ikindiden sonra bı istifra halsizlik başladı ve bugün sırtım ağrıyor bu haftalar da normal mi havalar sıcak diye çıplak yattım acaba üsuttum mu 😔başka bişey mi korkuyorum da iştahım kapandı resmen yatakdn çıkmak istemiyorum.