Merhaba Arkadaşlar
İlk gebeligimde oğlumda ikili tarama testi yaptırmadım ama detaylı ultrason yaptırdım
Şimdi 2. Gebeligim kız bebeğe ikili taramayı yapmadım sizlerde de yapmayan var mı doktorlar imza falan isteyince biz sorumlu değiliz falan diyince korktum açıkçası şuan 29+3 üm