Kardii Selmas57 perişan ettim kendimi ağlayarak 😖 dayanamıyorum inşallah güzel haberler alırım rabbime dua ediyorum hep 🙏
Selmas57 Kardii Ne desem bilemedim.. Ama aglama bende doktora da gidin, bazen sebepsiz yere dollenme olmayabiliyomus. Ama zaten daha kan sonucu cikmadi, insallah bebiss vardir 🙏🙏🙏 üzülme dua et 😊
Kardii Selmas57 ama hiç 9 gün gecikmem olmamıştı umutlanmıştım biraz da ondan dolayı oldu 🙄 İnşallah Aminn 🙏🙏
Deryaoz Selmas57 ben 4 yildir her ay bi dunya test yaptim canim.kan idrar.bu ay hic umudum yoktu.zaten adetim gecikiyo bosa umutlamiyim dedim 😍😍surpriz oldu
Selmas57 Deryaoz Ayy ne guzel Masallah 😍😍😍😍 bende aslinda moralimi bozmadim ama simdi sabırsızlanıyorum
Kardii Selmas57 Amin 🙏🙏 inşallah kuzu morel verdiğin için teşekkür ederim 🙂 Rabbim yavrunu sağ sağlim almayı nasip etsin kucağına 🙏🙏
Kardii Selmas57 negatif çıkmış sonuçlarım 1 hafta zaten normal gecikmem oluyordu sabit şuan diğer türlü olarak 3 gün ama hiçbir şey çıkmadı üstelik aklımada bike değildi stres yapmadım üzülmedim 😒 Ama nasip olmadı 😖
Selmas57 Kardii aaaaaa cok sasirdim ben vardir diye dusunmustum 😒😒 uzulme insallah gelecek aya nasip olur.🙏🙏🙏
Kardii Selmas57 üstelik beta hcg değerim 0 mış buna bile şok oldum 😒 hiçbir belirtim yok regl olacağıma dair bakalım eğer devam ederse tekrar kan testi yaptırıcam 😖
Selmas57 Funiy Hayirli olsun canimm 😊 ben adetten 11 gun once yaptim 2.28 cikti. Simdi 9 gun var.. Bekliyorum pek ümitli degilim aslinda.. Senin degerin kac cikti ?
Selmas57 Kardii Aynen bekle bakalım belki gec dollenme olur, oyle duymuştum. Ama bence doktora gitmelisin en azindan adet duzenliyici verir. Bakar ne var ne yok diye..
Kardii Selmas57 hiçbir sorunum yok gittim kadın doğuma herşeyin normal dedi rahimimde yara vardı onun için antibiyotik verdi fitil adet olmadığım günler kullandım adet olacağıma yakın bıraktım doktor ne olur ne olmaz demişti çünkü birde eşim için randevu alıcam bakalım kontrole gidicek o da bişey var mı yok mu diye baktırıcak 🙄 inşallah geç döllenmedir inşallah 🙏🙏