Janset2105 çok haklısın ne gelirse Allahtan ne zaman ne olacağı hiç belli olmaz. İlk hamileliğim düşükle sonuçlanmıştı o kadar üzülmüştüm ki anlatamam ama şimdi düşünüyorum eğer tutunabilseydi şimdilerde doğacaktı ve Allah biliyor bu sıcaklarda kim bilir nasıl zorlanacaktım 🤦🏻♀️ Her işte bir hayır vardır diye boşuna demiyorlar cidden. Şimdi karnım büyüyor küçük küçük hareketlerini hissediyorum ama yine de kararlıyım bayramdan sonra alışveriş yapacağım 😁 zaten kararsız insanım hastane çıkışına bile ancak karar verebilirmişim gibi geliyor o zamana kadar 😂 O yüzden isterse detaylı ultrasona kadar göstermesin 😂 ters psikoloji yapayım da göstersin 😋😂