ArzuHmdLh Kızlar bende 11 haftalığımda folik asiti bulantıdan dolayı dolayı düzenli kullanamadm siz kullandımızmı
Derin_34 SeymaYldrmAkpunar Emsey hastanesine gidebilirsiniz aslında orada neslihan hanım çok iyiymiş öyle duymuştum. Yüzyıl hastanesine gidiyorum ben seher hanım diye bi doktor
Minikus SeymaYldrmAkpunar amin canım benim sende sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alırsın inşallah
SeymaYldrmAkpunar Zdravo sonuçlarda birşey yok dedi sadece d vit düşük o kadar başka birşey söylemedi. Cuma günü soracağım. Çok sağolun teşekkür ederim uyarınız için🤗