Zdravo Temiz çıkmasına çok sevindim. Rabbim yavrunuzu sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Tüm hamile kardeşlerimin bebişleri sağlıcakla doğsun inşallah🤗 ben doktora gidicem ama kafamda bir sürü soru işaretleri var ne sormam gerekir doktorum biraz soğuk gibi soru sormadan birşey cevaplamıyor. İstanbul da yaşıyorum bildiğiniz özel temiz bir hastane varsa söyler misiniz? Hergün doktor araştırması yapıyorum içime sinen biri yok 12 haftadır doktor değiştiriyorum en son bi doktorda karar kıldım ona da mecburi gidiyorum bir doktor bulana kadar 😒