Sema_hysz Öncelikle merhaba kızlar isim konusunda çok kararsız kaldık bebeğim 7 buçuk aylık oldu eşim Elizan Lina istiyor Bende eftalya Lina hangisi olsun karar veremedik bi fikir verirmisiniz lütfen🙏💕
eskisehir8 Sema_hysz İsimler ayrı ayrı çok güzel ama söylemesi zor duruyor bence ya tek isim yada yanına daha sade bir isim tercih edebilirsiniz ☺️ Sağlıkla gelsin 🥰
aselnannesi Sema_hysz Eftalya lina daha hoş 🥰 Kızımın da adaşi olck hayırlısıyla bizimki de asel lina🥰🥰
fatosakn Bence sadece Elizan ya da Eftelya çift isim olunca uzun gibi geldi😊🌼Ama Elizan çok güzel anlamıda bir o kadar güzel 😊
Gamzeblt Sema_hysz son iki yıldır doğan kız çocuklarının ismi elizan ve lina nerdeyse eftalya güzel bence
Livy Çok uzun isimler ya, söylerken zorlanırsınız. Bence sadece birini tercih edin. Lina anlamini bilmiyorum kulağa çok hoş geliyor