Kızlar ben 20. Haftami bitiriyorum hissetmeye başladım ama garip yatarken daha çok oluyor böyle pıt pıt içimde bişey vuruyor aşağıda bile hissediyorum sanki içimde gaz var onlar patlıyor gibi garip böyle mi oluyor bu tekmeler böyle bişey mi hissediyoruz yani ilk defa olduğu için garip geliyor 🙈