AEce Merhaba,39 haftalık hamileyim bugun çatı muayenesinde sporcularda bulunan bir halka var dedi doktorum normal doğumun çok zor geçer dedi sizde böyle birşey yaşayan var mı?
Burcuckmk AEce doktoruna güveniyorsan o ne derse ona uy canim zor gecip bebeği riske atacaksa sezeryan ol