tomrisveannesi ben de sizin gibiyim, utanmaktan dolayı da kendimi çok kasıyorum, 38+3teyim doktorum bu hafta salı günü çatı muayenesini detaylı yapmak için çağırmıştı korkumdan gidemedim, geçen hafta alıştırmak için bakmıştı öyle canımı acıtmamıştı ama yine de düşündükçe hala korkuyorum kendimi rahatlatamıyorum