Neslibt72 Kızlar deli gibi zor tutuorum kendimiiiii test almamak için. Bugn regl günüm hala gelmedi. Gelir mi bilmiyorum. İçimden bir ses gelicek dediği için almıyorum. Ama o kadar zor tutuyorum ki kendimi. :( napıcaz böyle bilmiyorum
Asena17 Insallah seni de aramizda goruru, kuzum hic uzulme en guzel vakitte zamanda geliyor hic stres yapma ❣
Neslibt72 Asena17 çok teşekkür ederimm ne güzelmhiç tanımadan böyle güzel dilekleri duymak ☺️İnşallah en yakın zaman en sağlıklı şekilde katılırım aranıza