Merhaba arkadaşlar ben oğlumda anne yanı beşik aldım şimdi oglum büyüdü ihtiyaç kalmadı ihtiyacı olan varsa yazsin bana ucret alınmayacak sadece istanbul kartalda oturuyorum yakında olan olursa evden alim yaparsa çok iyi olur kargoyla ugrasicak zamanım yok gerçekten