Bekleyistebiranne 38+1 gebeyim hareket azlığı olur diye pek takmiyordum ama ben çocukta hiç hareket hissetmiyorum normal mi
Doce Bekleyistebiranne solunuza yatıp dizleri hafif yukari çekip deneyin isterseniz hissedecekmisiniz
Bekleyistebiranne Ysmmmnn gokcekocyigit07 Doce Ne kdr hareketi olması gerek bazen diyorum acaba ben mi hissetmiyorum ama o zmn da az olmuş olmuyo mu ne kdr hareketli oluyor
gokcekocyigit07 Bekleyistebiranne günde 10 diyor doktorlar bence siz ihmal etmeyin gidin, içiniz rahat eder
Ysmmmnn Bekleyistebiranne 10 kere harelrt ermeis gerek tatlı brişeyler yeyip solunuxa yatın yada hemen acile gidin