Kızlar normalde son adet tarihim 20 mart ve suanda 22+5 olmam gerekiyor bugün detaylı ultrasona gittim 21 haftalık oldugunu söyledi ve suyumun az olduğunu söyledi erken doğum sebebi dedi bu 2. Gebeliğim ilk gebeliğimdede suyum azalmıştı kan akışımız bozuldu ve bebek kilo almıyordu 38+5 de sezeryana girdim 2630 doğdu oğlum küvezde falan kalmadı tek problem emmedi şimdi kızım içinde suyu az dediler bu su azlığı neden oluyor bilgisi olan var mı ve ne yapmam gerekiyor