Yarın öğlen doğum yapicam sezEryanla var mı aynı gün doğacak bebis
Hlmdmr hayrlı doğumlar olsun
Hlmdmr ben ☺️Hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olsun 🙏🥰
Hlmdmr yarına kadar normal dogmazsa sezaryen olacağım bende 😊
Hlmdmr yarin sabah 7bucukta sezeryan olucam
Ysmmmnn tesekur ederim hepimiz sağ salim kucaklayaljm insallah
Hdveci Amin inşallah kac haftalık (:
NaneLimon36 hayırlısı ile sağ salim doğsun da nasıl geldiği önemli deil(:
Minisbebegim sağ salim kavuşalım inşallah benimde öğlen 2 de ameliyatim
Hlmdmr 37+4 olucaz yarın sizin ☺️
Hdveci bizimde 37+ 0
Hlmdmr aa aynıymışız 🥰
Hdveci evet kaçıncı doğum
Hlmdmr 2.doğum
Hdveci benim 3 😁