Durudefne61 Kızlar doktorum bana rapor çıkardı bir gün önce de reçete yazmişti rapor bir gün sonra çıktığı için eczane raporumu kabul etmedi. şimdi benim bide anlamadiğim şey ben her seferinde reçete mi yazdırcam? rapor ne için o zaman?
irem Durudefne61 Hayır canım bende de öyle olmuştu. Sadece ilkte öyle oluyor. Sonrasında yazdırmana gerek yok.
Bsrahb Durudefne61 rapor çıkarttıktan Sonra ilacım bitince bende direk eczaneye gittim bu şekilde vermediklerini söylediler bittikçe reçete ile alabileceğim söylendi doktorumda aynı şeyi söyledi sağlık ocağında da yazdırabilrisin dedi.Ben en son 10kutu yazdırdım bitince tekrar 10 kutu yazdırıp o şekilde alacağım
Busrayilmaz2 Bsrahb rapor çıkartilinca ne oluyor bende aliyorum 10 kutu 120 TL ye falan geliyor sanırım rapor olayını anlamadım bende tahlil vermeye gidiyorum kan pıhtılaşma değerim yükselirse düşerse ona göre tek yada günde 2 kere reçete ile yazıyor
marbling10 Bsrahb başka bir eczaneye sorun isterseniz ben eczaneye gittim raporum var yazdırmam gerekiyor mu dedim, pandemiden dolayı gerekmiyor artık raporunuzla veriyoruz dedi
Durudefne61 Mom654 peki direk raporum var mi dediniz eczaneye yoksa ilkinde bi reçete görmek istediler mi?
Mom654 Durudefne61 benim kendi eczacım var çok şükür beni yormuyor ben aramadan o arayıp diyor ilaç günün geldi 3 kutu ağırdık gel al
Bsrahb Durudefne61 ben özele gidiyorum o ilk iki kutu yazmıştı sağlık ocağı doktoruna rica ettim çalışıyorum yazdırmak için sürekli izin alamam fazla yazar mısınız dedim o da 10 kutu yazmış sigorta da en fazla 10 kutu karşılıyormuş
e_doga Durudefne61 merhaba. Ben sezeryan yaptım bana oksapar verildi 5 tane kullandık diğer 5 i duruyor anladığım kadarıyla pahalı bir ilaç ihtiyacını olana vermek istiyorum siz alır mısınız?
Nehir-Poyraz Durudefne61 ilkinde reçeteyi istiyolar sonra rapor sisteme düşünce bir dhaa reçeteye gerek yok rapor gözüktüğü için rapora bakıp öyle veriyolar
irem Durudefne61 Bir kere yazdırıyorsun sadece. İlk aldığında olmadığı için tekrar gittiğinde alırken yazdıracaksın sadece. Rapor sisteme düşer artık O da bittikten sonra artık sadece kimlik vereceksin ve alacaksın.
Nehir-Poyraz Durudefne61 ilkinde öyle oluyo sonradan yazdırmadan bittikçe eczaneden yazdırmadan alabiliyorsun
Durudefne61 Nehir-Poyraz sayı önemli mi peki? Dünkü reçetemde 20adet yazıyor Farkediyor mu? Ha 1 kutu yazdı ha 20?
Nehir-Poyraz Durudefne61 ilkinde ne yazdıysa onu verir bittikçe bir kutu bir kutu veriyor kutudada on tane var zaten 20 tane karşılaması içinde reçeteye günde iki diye giriş yazdı doktor ama günde bir kere vur dedi tamam dedim
Nehir-Poyraz Durudefne61 reçete üç gün geçerli ilacı almadıysan aynı reçeteyle alabilirsin tekrar yazdırmana gerek yok
Durudefne61 Nehir-Poyraz işte bana vermediler dün reçete yazıldı Bugün sisteme rapor düştü rapor çıkış tarihinden önce yazıldığı için biz bunu sayamıyoruz dediler Sistemden raporumu da gördüler oysaki ya da ısrarla satmak mi istediler anlamadim
Nehir-Poyraz Durudefne61 başka eczaneye git canım onlar sana sıkıntı yaratıp uğraşmak istememiş benimde rapor geç düştü öyle şeymi olur
Tubaaa_ Durudefne61 raporla ilk defa alımlarda rapor ya reçeteyle aynı tarihte olacak yada rapor reçeteden önce tarihli olacak canım
Durudefne61 Nehir-Poyraz vallah işte öyle olunca napayım mecbur kaldim para verdim öyle aldim Elimde başka iğne yoktu Hakkıma girdilerse helal değil hakkım zaten öyle dedim çıkarkende
Nehir-Poyraz Durudefne61 ilkinde para ödedim zaten bende ama sonrasında ödemedim. Hakkınada girdilerse haram zıkkım olsun dediğin gibi
Mom654 Nehir-Poyraz ciddi misiniz ben ilkinde de ödemedim haram olsun cebine atmış sizden alan ben direk ücretsiz aldım