kubraytekinayan Haftaya Cumaya Çatı Muayenesi İçin Gün Verdi Doktorum 🤦♀️ Nasıl Oluyor Hiç Bir Bilgim Yok 🤦♀️
Hacerdnc kubraytekinayan valla kimisi acidi diyor kimisi hiç bise olmuyor kasmayın fln diyor benim de haftaya salı günü cati muayenem var yaşayıp göreceğiz
Hafizeplt kubraytekinayan dün girdim bende abartıldığı kadar bişey yokmuş ama doktorla ve senin yapınla alakalı bişey galiba 😅 benim gayet rahat geçti kasmafım kendimi zaten kısa sürüyor rahat ol kasma kendini
Esmos26 kubraytekinayan el ile yapılan bir muayene 1 dk sürmüyor ağrı sızı olmuyor kendinizi sıkıp kasmayın rahat olsun sonrasında da zor yürüme vs diye bişi yok daha önce alttan muayene olmuşsunuzdur bi farkı yok bence kafanızda büyütüp kendinizi strese sokmayın hiç ☺️