Tomris Çatlatma iğnemin 11.günündeyim Adete son 6 kaldı 😬😬 Var mı benim gibi şafak sayanlar 🙋🏼♀️ ☺️☺️
Tomris Testi yaptım tam, zil çaldı misafirim geldi unuttum o telaşla bakmayı. Sonra aklıma çay doldururken geldi Koştum baktım ikinci çizgi silik 😍😍 Aceba sevinmeli miyim Üzülmeli miyim
C_rabia Tomris canim testten 10 dakika sonra cizgi cikabiliyor kurudugu icin, ilk 5 dakika icinde bakman gerekiyor, insAllah hamilesindir 💗
KezibanUan Tomris tebrikler canımmmm bendede silik çizgi çıkmıştı şimdi 31 haftalık hamileyim 🤩🤩🤩🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Kan testi ver hemen
Yesimmm93 C_rabia bende öyle biliyordum canım hatta testı yaptım 10 falan bekledim bişey çıkmadı bıraktım kenara yarım saat sonra baktım çok silik çizgi olmuş ve hamileyım 😂 o yüzden tanıdıklarım falan test yaptıgında hemen attırmıyorum testı
Tomris Test yaptırdık şimdilik 58 çıktı Rahim duvarı kalınlığım da gayet iyiymiş 🤓 Ondan iki gün önce de yapmıştım. Testten 3 saat sonra silik çizgi çıkmıştı... bakalım hayırlısı inşallah tutunur bebeğim sıkı sıkı 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
C_rabia Tomris gözün aydin canim, desene ayni zamanlarda dogcak bebegimiz insAllah 😍 daha gecen hafta bana yorum yapmistin bugun sana nasip oldu, Rabbim korusun melegini insAllah kucagina sag saglim alirsin!💗
Tomris C_rabia iyi haberler almak gerekten moral olarak bana çok iyi geliyordu.kimseye kem gözle fesatlıkla kıskançlıkla bakmadım 🤓 siz nasıl mutlu olduysanız inanın bende oldum. Veee dediğin gibi sende benim haberime şahit oldun 💕💕🌸 allahın çok güzel duygu. İnşallah sağ salim gelir yavrularımız. Rabbim isteyen herkese yaştasın bu duyguyu ❤️
C_rabia Yesimmm93 insan heycanla yapinca her cizgiye razi demi? 😊 bendede ilk testim okadar silik cikmisti ki bi ben görüyordum, eczaneye gittim kadina göstermeye bana hayir hamile degilsiniz demisti resmen 😅 Allahim tum isteyenlere nasip etsin😍❣️