Birkuzucukbeklerken Elif_Eda perşembe günü çatı muayenem var o zaman belli olacak canım ama çat kemiğim müsaitse ben bebeğimin sağlığı tehlikeye girmediği sürece sezeryan istemiyorum
Elif_Eda Birkuzucukbeklerken Bende öyle istiyorumm..Rabbim gönlümüze göre versn bakalım bende şu bel fıtığı işini sorucam engel olursa mecbur sezeryan 🤷🏻♀️ Neyse sağlıklı olsunlar da dediğin givi
Birkuzucukbeklerken Elif_Eda bende de skolyoz var kuzum aslında ortopedi den rapor istedi normal doğum yapabilir veya yapamaz diye rapor vermesi lazımmış
Elif_Eda Birkuzucukbeklerken Aa geçmiş olsun canım..Sağ salim sağlıklı bir şekilde doğuralımda nolursa olsun..😊
Alyaesmaa Elif_Eda 35haftada hafif sancılarda doktora gittim nst de 90ın üstünde sancı çıktı 2cm açılma var dedi. Eve yolladı. Ama çatım çok yukardaymış ve darmış o yüzden 2haftadır gelmedi 37 olduk bakalım neler yaşıycam 🤭
Elif_Eda Zelsonr Hiç sormaa yazın başlarında günde kaç kez giriyordum şimdi valla abdest zor alıyorumm yani sabahları hep okuyorum suya doğumu kolaylaştırsın diye de ayaklarımk yıkarken anamm ne edilebiliyorum ne birşey..
Zelsonr Elif_Eda Artık bir yerden sonra insanın duş alası da gelmiyor yoruluyor. İyi yapıyorsun canım. Haklısın bende abdest alırken zorlanıyorum ama kilabildigim yere kadar kılıcam inşallah 🤲💜
Esan Elif_Eda benimde o haftalardan beri basi asagida su an 38 olduk hala degismedi pozisyonu. Biz de hic goremedik yuzunu yarin kontrol var yine gostermicek buyuk ihtimal. yuzunu hem rahim duvrina dayamis hemde eli yuzunde 🤣🥰
Elif_Eda Esan Garantiye almış kendinii 😍😍 Kızmı acaba..Biz 34 e kadar gördük de 34 de gittiğimizde gözğkmedii kızçem
Esan Elif_Eda bizde 30 a kadr gorduk sonra goremedik yarin bi umut insallah 🥰 🥺 evet kiz bizimde ♡ saglikla dogsunlar 😍
Elif_Eda Alyaesmaa Ay hadii inşaAllah Rabbim hayırlı zamanda hayırlısıyla kucağınıza almanızı nasip eylesin inşaAllah