Syh__ Kızlar bugün betahcg 3360 çıktı son regl tarihime göre 5+3 doktor usg ile baktı kese var bebek gözükmüyor dedi 18 gün sonra gel gözükür dedi böyle olan varmı ?
BabyAAO Syh__ ilk gidildiğinde kese gözüküyor sadece canım 6. Haftadan sonra bebişin nokta kadar gözükür ve kalp atışını duyarsın 😍🤲🏻🧿
Munevver32- Benimde aynıydı ilk5. Hafta kese var bebek yok demişlerdi 7. Hafta gittiğimde kalp atışlarını duymuştum Merak etmeyin iki hafta sonra gidin tekrar 😇
Nilufar_1996 O haftada gözükmez ki zaten banada boş demişti 7 haftayı falan geçmiştim acil lik oldum orda baktılar bebeği göstermişti kalp atışıyla birlikte. Kese olması gereken yerdeyse endişe etmeyin.