Merhaba. Bu konuyla ilgili çok fazla post var biliyorum ama kendim sormak fikir almak istedim. 37. Haftadayim son bir kaç haftadır bebeğimde gerileme var. Özellikle Karin cevresi en az 2 hafta geride çıktı bugünkü kontrolümde. Kilo olarak yaklaşık 28000. 4 gün sonrası için doktor tekrar cagirdi. Eğer gerilim devam ederse bebeği almamız disarda kilo alması daha mantıklı dedi. Ve bir de hareketlerini iyi takip et dedi. Biraz endiselendim açıkçası. Bu zamana kadar hep ilerde gidiyordu. Bir anda böyle oldu. Ha evet genetik faktörlerde etkili diyorlar. Ben kendim minyonum ama eşim değil. Ben ve edim 4 kilo doğmuşuz. Tabi bunlar tek başına etkili değil ancak doktoruma sormayı unuttum. Haftaya sezaryen olursa bebegimin kuvoze girme gibi bi durumu olur mu? Benzer şeyi yaşayanlar tecrübelerini anlatırsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler herkese.