tugbaa_g Ben ne zaman sağlık ocağına gitsem yada doktor kontrolüne 13/9dan aşağıda tansiyonum yok ve tamamen heyecandan kaynaklı evde ki ölçümlerim 10/6 11/7 civarı belki sizin de o yüzden yüksek çıkıyor olabilir. Bir tansiyon aleti edinip kendiniz kontrol edebilirsiniz daha sağlıklı sonuçlar çıkabilir🤗