Kızlar bugün 13 haftalık olduk ikili tarama testi yaptı doktor. Aradan 5 6 saat geçtikten sonra hastaneyi aradım sonucunuz 10 gün içinde çıkar dedi. Ben devlet hastanesinde uzun sürer bu işlem diyordum ki özelde de mi böyleymiş. Sizinkiler ne kadar sürede çıktı