Nnuruss Kızlar merhaba ovulasyon takibi yapıyordum ama iki gündür herhalde kaçırdım diye bırakmıştım şimdi yumurta akı gibi kıvamlı akıntım oldu acaba bugün yumurtlamam mı oldu? Bilgisi olan varmıdır?
Deletedmom15262 Nnuruss yumurta akıntısı gibi seffafsa kasık da hafif ağrın varsa evet yumurtlama canım değerlendir 👍
Zeysezer Nnuruss ben yumurtlama gördükten sonra olmuştu o dediklerin keşke bırakmasaydın takibi sen her ihtimale karşı değerlendir bugün yarın
Aykem Nnuruss bence kişiye göre farklı. Benım yumurtlama oldugunda öyle bir akıntım olmamasıştı. Sonrasında olmuştu belki bir hafta sonrasında. Ama ovülasyon kesin çözüm. Kaçırmak istemezseniz
Deletedmom15262 Nnuruss insallah canım Allah gönlüne göre versin aratmadan uğraştırmadan nasip etsin insallah 💓🤲🏻