Bende 33+3 iken sancı ve ağrıyla hastaneye gittim ve erken doğum riskim olduğu için yatışım yapıldı . 2 cm açılmam varmış. 3 gün hastanede yattım akciğer geliştirici iğne yapıldı . Progestan kullandım şuan tam 36 haftalık olduk ve progestanı kesti doktorum . Kullanın erken doğumu ve kasılmayı önlüyor .