mutlugebeee Burda sizinkinin kilosu kaç sizinkinin boyu kaç başlıkları görmekten gına geldi. Arkadaşlar kimsenin çocuğuyla kendi çocuğunuzu kıyaslamayın sağlıklı değil, herkesin beslenmesi ve gelişimi bambaşka. Doktorunuz normal diyorsa normaldir burda başkalarıyla niye yarışa giriyorsunuz ya🙄
Merkun mutlugebeee çok doğru.. herkesin genetiği farklıdır. Bebeklerin gelişimleri farklıdır daha bissürü faktör var.
Zeysezer mutlugebeee ayyy sorma valla eltimle beraber hamileyiz üç hafta öndeyim kayınvalidem sürekli bizi kıyaslıyo o çok kötü geçiriyor karnı kocaman olmuş şöyle böyle en sonunda diycem tamam en çok o hamile ben zaten köpek taşıyorum. İnsan zaten alıngan ve hassas bu dönemde. Kızla gayet iyi olmama rağmen insanı bozuyorlar yani.
Nzlozkn mutlugebeee okadar haklısın ki… Geçen de biri öyle bir post açmış bende dayanamadım saçma sapan şeyler soruyorsunuz dedim sanane okuma cevap verme vs dedi ama cevap vermemek elde degil yani doktor normal demiş daha neyi soruyorsun haftasından fazla olan da genellikle önde giden gebelikler yani neyi kıyaslıyoruz anlamıyorum
Aysegul9371 mutlugebeee ne güzel söylediniz üstelik genetik birazda. Siz uzun boylu kaliplisinizdir bebeğiniz size benzer ben kısa zayifimdir bebeğimde minyon olur yani her bebek farklıdır
gokcekocyigit07 Aman kaç linç etmeye gelirler şimdi 😅😅 ah ah bizim milletimiz her daim kıyaslama meraklısı bilmez misin🤭
mutlugebeee gokcekocyigit07 aman etsinler vallahi anne karnında başlıyor taaki iş hayatına gelene kadar kıyaslamaya devam ediyor anneler😂 senin çocuğun böyle mi aa benimki daha iyi gelişti çünkü 15 gr daha fazla 😂😂
mutlugebeee Merkun aynen öyle ama heh iyi benimkinin boyu seninkinden 3 cm fazla diye havalara uçanı görüyorum katlanamıyorum 🤦🏻♀️😂
mutlugebeee Zeysezer hele zaten şu hamilelere yapılanı hiç mi hiç anlamıyorum. Aa senin karnın yok aa bu ne hiç kilo almadın mı bebek büyümüyor mu. Aa ismi şu mu olucak başka isim mi bulamadınız. Toplumda düşüncesiz insan çookk hamile kaldıktan sonra gördüm bunu. Bana 5.5 aylıktım karnım çıkmamıştı iş yerinden arkadaşım noldu bebek nerde düşükmü yaptın dedi yok artık dedim e karnın yok dedi çıldırıcaktım😂
mutlugebeee Nzlozkn yani doktor normal dediyse normaldir burda benimki seninkinden 50 gr az olunca mutlu mu oluyorsun seninki benimkinden farklımı çıkıcak nedir merak ediyorum
gokcekocyigit07 mutlugebeee ve ne gariptir ki bunu yapanların bir çoğu ailesi tarafından zamanında kıyaslama yaşamış, bu durumdan da hep rahatsız olmuş kişiler 😅😅
Merkun mutlugebeee bende katlanamıyorum 😂 hele tontiş bebek sağlıklı zayıf bebek sağlıksız algısını yaratmaya çalışanlara çok kızıyorum.. 2730gr doğdu oğlum bir çok iri bebekten daha sağlıklı. Anlamak zor..
mutlugebeee Merkun tabiki bebek bir iki hafta önde gidince ekstra sağlıklı olmuyor ki önemli olan sağlıklı olması
gokcekocyigit07 mutlugebeee ayy hele bir kaç kesim var ki burada denk geliyorum tek dertleri kıyas yapmak, milleti de linç etmek, saçma sapan hurafelerle konuşmak, insanlar tuhaf gerçekten, oysa ki hamileler olarak birbirimize destek olalım diye buradayız 😅
mutlugebeee Aysegul9371 aynen öyle minyon anne babanın da iri bebeği olmuyor ki çoğu zaman, herkese göre değişiyor sağlıklı olsun önemli olan o🙏🏼
mutlugebeee gokcekocyigit07 dimi ciddiye almayayım diyorum bende ama sinirlenmemek elde değil zaten herkesin hormonlar tavan sinirler yeterince gergin😂😂