Fatma_4224 öncelikle Rabbim en yakın zamanda nasip etsin inşallah.
Bende pko hastasıyım, yaklaşık bir seneye yakın bende devlette süründüm pko olduğumu söylediler. Üç ay klomen kullandım günde bir defa, yumurta gelişti ama kalamadım, hep hastayken de çağırdılar kanlı şekilde muayene bile oldum çok üzüldüm neden diye, smear verdim rahim filmi çekildim bissürü hormon tahlilleri yaptılar olmadı, Rabbim nasip etmedi, sonra korona girdi, tedaviyi bıraktım. Bi kaç ay sonra özele gitmeye başladım hemen klomenle başladı sabah akşam içmeye başladım bu sefer, bana gün aşırı ilişki söyledi atıyorum salı perşembe cumartesi diye, uyguladım dediğini, ama ben hasta olana kadar devam ettim hiç bırakmadım, o ay koronaya yakalandık aksi gibi, hamileyim sandım ilaçları bile içmedim, ama ne yazık ki hasta oldum, bir aylık korona yasağından sonra hastalandığımda gittim hemen ilaca başladım gün aşırı ilişki verdi ben yine hiç bırakmadım hep devam ettim, kontrole gittim sonra 1 tane yumurta gelişmiş 16mmdi çok küçüktü, doktor bitane bile yeterli bizim için bu ay olmazsa tüp bebeğe başlarız dedi, ben çok üzüldüm ağladım. Adete bir hafta kala bende ishal olmuşum gibi ağrı oldu bi gece vakti uykudan uyanırdım hiç bulantım olmadı, sonra bir gün geçti test yaptım hemen çıktı. Neden anlattığına gelirsek ben 2.5 sene bekledim bebek için, hep ağlardım ama Rabbime şükür fazla aratmadı tek yumurta 16mm boyutta ikiz gebelik elde etmiştik.
Şuan 29 haftalık hamileyim. Rabbim herkese en yakın zamanda nasip etsin inşallah.