ilkgebelik123-_ Seda066 2 güne bir kan verdim beta çok az yükseldi sorma düşüşe geçti sonra kanama oldu adet görüyorsun sağlıksız yumurtayı vücuttan atıyorsun ben yaşadım diğer ay yine denedik doktorum korkma hemen hamile kalırsın dedi 29 haftaligiz 🙏😍
Aylinp Seda066 ben de iki kez kimyasal bir kez dış gebelik geçirdim kimyasallarda hamileliğimi ögrendiğim gün kanamam başladı hep
Boncuk123 Seda066 2 ay önce geçirdim. Regl günümden 3 gün önce test yaptım pozitif çıktı. Regl günümde adet oldum. Regl bitince kan verdim değerim 0.100 hamile değildim. Doktorum kimyasal olduğunu söyledi
Seda066 ilkgebelik123-_ bende 22 çıktı beta ama daha kan vermedim ama adet oldum yarın vericem bakalım ne olacak bilmiyorum