Dilang123 Kızlar 31 haftalığız, iki gündür karnım çok sert bebek sürekli toplanıyor, önceden çok nadir olurdu ama bu ara çok sıklaştı normal mi bu sizdede oluyor mu ?
Dilang123 isimsiz1i 29 hastalıkken nts olmuştu ama sancım çıkmadı yinede Progestan kullanıyorum, tekrar gideyim en iyisi
Snggnc2101 Kızlar bizde 33+5 olduk bu iki gündür bebek hareketlerinde azalma var bende de çok şişdetli baş ağrısı ve iştahsızlık var sizce normal mi doğum yaklaştığı için mi böyle oluyor bildiklerinizi paylaşabilir misiniz var mı benimle ayni durumda olan
mutlugebeee Snggnc2101 hareket azalması çok ciddi bir durum iki gün iyi bile beklemişsiniz neden doktora gitmiyorsunuz nstye girin içiniz rahat etsin🙏🏼
Snggnc2101 Kızlar bizde 33+5 olduk bu iki gündür bebek hareketlerinde azalma var bende de çok şişdetli baş ağrısı ve iştahsızlık var sizce normal mi doğum yaklaştığı için mi böyle oluyor bildiklerinizi paylaşabilir misiniz var mı benimle ayni durumda olan
Snggnc2101 mutlugebeee şu an hastahanedeyim muayene oldum çok şükür bi sıkıntı yokmuş bebeğin hareketlerinde azalma olmasının sebebi de bebek geliştikçe alanı daralıyor dedi doktor